Frans en Monique met de trein naar Azie

Bienvenidos en Argentina

Inmiddels zitten we in onze hotelkamer in Buenos Aires, na een lekkere maaltijd in een Argentijnse vreetschuur (“tenedor libre”).

Met flink wat vertraging zijn we in Argentinië aangekomen. Van Schiphol naar Madrid verliep vrij voorspoedig. Alleen maar een passagier in het vliegtuig die naast de stoel van Frans flauw viel (lag niet aan Frans, vindt hij!). Madrid was een ander verhaal. Hier hadden we 2 uur vertraging, door de sneeuwval en vervolgens hadden we nog 2 uur vertraging in het vliegtuig, omdat het nog ontijst moest worden. Uiteindelijk dus 4 uur vertraging. De vlucht naar Buenos Aires verliep vlotjes, doordat de slaappil goed zijn werk deed. Op het vliegveld van Buenos Aires aangekomen, waren we vrij vlot door de douane en ook de bagage kwam vrij vlot. Hierna hebben we een bus genomen naar de stad en die bracht ons na een tochtje door de stad keurig naar ons hotel. We boffen, want we hebben hier internet op de kamer. Hoe luxe wil je het hebben. Op de kamer hebben we gelijk skype uitgeprobeerd met onze laptop en contact gezocht met het thuisfront. Toch wel heel apart om zo de familie weer dichtbij te hebben.

Reacties

Reacties

Paul

vlotten en vertragen het lijkt wel een thema van een nieuw boek.

Sandra en Frits

Hoi Frans en Monique,

De wereldreis is begonnen! We gaan jullie volgen op internet. Veel plezier!!!

Groetjes, Sandra

Theo

OK, het begin is gemaakt.
Zet hem op, in de voetsporen van Ferdinand Magellaan. Niks zeggen over de Malvinas. Ligt nog erg gevoelig daar, Maxima daarentegen kun je natuurlijk gerust vernoemen.
Wordt Patagonie en Vuurland nog bezocht?

Petra Verlooy

Buenos Aires, het mekka van de tango. Jaloers niet , beetje benijden mag wel he.
Wij dansen wel in Antwerpen, het is behelpen, maar het ook heel leuk hoor.
Heel veel plezier in Argentinie.

inge

hee monique (en frans natuurlijk)
heel heel heel veel plezier.
jammer dat we elkaar niet meer hebben gezien van tevoren, maar dat komt daarna wel weer een keer.
geniet er van!!!!!
liefs inge

annelies

Hee lieve buurtjes,
het is heel raar, we hadden toch ook tijden dat we elkaar niet zagen, en nu mis ik jullie echt al.
huisje staat ernog met alles erop en eraan. stoepje heb ik echter nog niet schoongemaakt Monique, das niet ze netjes hè!!!
geniet lekker daaro ik lees het met veel plezier,
liefs annelies

Marleen Taris

Geweldig dat de reis nu echt is begonnen!
Heel veel plezier maar vooral GENIET ervan en van elkaar!
Natuurlijk blijf ik alles lezen.
Groetjes, Marleen.

Corine

Hallo luitjes,

Het begin is er, al is het met wat vertraging.
Ik ga jullie zeker volgen. Heb sinds gisteren mijn laptop terug en gisteravond als 1e skype geïnstalleerd.
Dus we spreken elkaar binnenkort zeker live.

Geniet ervan en tot de volgende ronde.

Groetjes Corine

Frank

Op naar de tango les.....
:-)

Mucho gusto!!!

Kees

Hoi vriendjes, fijn dat jullie veilig aangekomen zijn! Al op zoek naar spaanse les? Of eerst genieten van BA?
Overigens leuke foto aan kop van de site; heb ik die niet gemaakt?
Hier dinsdag/vergaderdag, je mist helemaal niets...

Marcia

He, fijn om te lezen dat jullie goed zijn aangekomen...ondanks de vertraging. Hoop dat alles verder goed verloopt!! We horen vast weer snel van jullie...

Gr Mars

Peter

Hoi, in Thialf heb ik aan jullie gedacht, daar hebben ze ook de Argentijnse vlag opgehangen.

Groetjes Sietie, Kyra en Peter

sandra

nou het grote avontuur is begonnen!
Geniet er met volle teugen van zou ik zo zeggen.

Anneke van Bree

Hoi Frans en Monique,
Jullie inde zon en wij met de dikke truien aan in de sneeuw!!
Fijn dat de start van jullie grote reis heel goed is gegaan. Veel plezier en mooie dingen gaan zien.
Ik volg jullie op de voet!
Lieve groetjes, Kees en Anneke

Diana

Ik ben jaloers op het zonnetje daar,

Ik hoopop vele boeiende verhalen van jullie kant,
Good Luck!!

Je nicht Diana

Linda Mateijsen

Hoi Frans en Monique,

Fijn dat de reis goed is gegaan (op de vertraging na)!
Erg leuk om jullie verhalen te lezen. Ik ga zeker vaker op de site kijken.
Heel veel plezier en geniet ervan!!

Veel groetjes Linda

heleen

Hallootje hier vanuit het koude Eindhoven.
Jullie jaar is super begonnen. Ik blijf jullie volgen.
geniet ervan en tot schrijfs
Doeiiiiiiiiiiii knuffel van moi

Trudy

2010, een jaar om niet te vergeten voor jullie.

Geniet en beleef!

ElsKe

Een week geleden, luxe in je eigen huiskamer beleven.
Nu al weer bijna een week heel ver weg.
En wij genieten mee vanuit onze eigen huiskamer.
Dikke kus

Hilde van Dal

Zo de kop is eraf! Alweer bijna een week onderweg! Ik ben al weer benieuwd naar het volgende verhaal... Heel veel plezier en geniet ervan!!

Groetjes Hilde

Marion Bindels, Canterra

Doe mijn ook maar zo'n regencape en zonnebrand creme, is stukken beter dan hier op je achterhoofd vallen door een gladde- sneeuw- stoep uitglijer, au!
Gezellig om jullie belevenissen zo te volgen, duurt het iets minder lang voor het weer lente is en wij ook in het zonnetje kunnen zitten!

groetjes, Marion:)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!